Sunday, January 19, 2014

ප්‍රති වාදියා බ්ලොග්කාරයා වගේ කාමුක සල්ලාලයෙක්ගෙන් බේරිලා ඉන්න බලන්න...!!!

ප්‍රති වාදියා කියන්නේ ඔහුගේම යටි අරමුණක් ඇතිව ක්‍රියාත්මක වන දේශපාලනික අරමුණක් සහිත කපටි පුද්ගලයෙක් නරියෙක් වගේ. ඌ හදන්නේ අන්තර්ජාලයට කාන්තාවන්ගේ ප්‍රවේශය නැති කරලා දාලා ඌගේ තනි ඒකාධිකාරය බ්ලොග් ලෝකය පුරාම පවත්වාගෙන යන්නයි. ඌ ගැහැණු දූෂණය කරලා කරලා පිස්සු හැදිලා ඉන්නේ. හරියට වියරු වැටුනු පිස්සු බල්ලෙක් වගේ. දකින දකින හැම කෙල්ලෙකුවම ඌ හපා කනවා. බලන්නේ නැහැ ඒ කෙල්ලට මොනවා වෙනවාද කියලා වත්. ඒ තරම් පාහරයෙක්. උගේ අම්මා අක්කා නංගි කවුරුවත් නැහැ. ඒකා අන්තර්ජාලයට ඕපාපාතිකයෙක්. ඌ සැරින් සැරේ ඌම හදා ගත්තු ෆේ්ක් ෆ්‍රොෆය්ල්ස් වලින් එක එක නම් වලින් ඇවිල්ලා උගේ බ්ලොග් එකට ඌම කමෙන් කර ගන්නවා. කෙල්ලෝ උගේ බ්ලොග් එකට එන්නේම නැහැ. ඌ තරම් අතේ රෝල් ගහන වෙන බ්ලොග්කාරයෙක් මම ජීවිතේටම දැකලා නැහැ. මූ තුන් හුලස් හතරැස් බොරු කෙප්ප පට්ට ගහලා එකෙන් ආතල් ගන්නවා.කෙල්ලෙක් වුනහම මෙහෙම ඉන්න ඕන කියලා මූ අපිට හදලා දෙන ෆ්‍රේම් එකේ අපි ඉන්න ඕන.

මූ අන්තර්ජාලයේ පොලිස් කාරයෙක් වෙන්න හදනවා. එහෙම කරන ගමන් නංගි කසාද බැඳලද ඔයාගේ ගෙදර එන්නේ කොහොමද? ඇඩ්‍රස් එක මොකක්ද? මහත්තයා අද රෑට ගෙදර ඉන්නවද කියලා මේ පර බල්ලා මට මැසේජස් එවනවා පිට පිට. මේ අසමජ්ජාතියාගෙන් බේරෙන්න බැරිව මම මගේ ඊ මේල් එඩ්‍රස් එක පවා වෙනස් කර ගත්තා. මූ එවන කාමුක සල්ලාල අසමජ්ජාති මැසේජස් වලින් මගේ ඉන් බොක්ස් එක පිරිලා. හරිම කරදරේ. මේකගේ අදහසට මම අවනත නොවුනම මගේ චරිත ඝාතනය කරලා බ්ලොග් එකේ පොස්ට් දානවා කියලා මට තර්ජනය කරනවා. අන්තිමට මගේ මොබයිල් එකෙත් අංකය මට වෙනස් කරන්න සිද්ධ වුනා. මට මෙහෙම වාත වුනා නම් වෙන කෙල්ලෙකුට මේකා මොන තරම් වදයක් දෙයිද කියලා මට හිතුනා. ඒක නිසා මම අලුතින් අන්තර්ජාලයට එකතු වන නංගිලාගෙන් ඉල්ලා හිටින්නේ ඔයාලා දන්නේ නැතුව මේ සල්ලාලයට අහු වෙන්නේ හදන්න එපා. එහෙම වුනොත් ඔයාලට බේරිලා ඉන්න ලැබෙන්නේ නැහැ. මේ වගේ අය මතුපිටින් විශාල කාන්තා විරෝධයක් ප්‍රදර්ශනය කරන්නේ ගැහැණු අයට අල්ලගන්න කරන උපක්‍රමයක් විදිහට බව මම දැන ගත්තේ හුඟක් කල් ගිහිල්ලායි.

No comments:

Post a Comment